واقعیت مجازی – اتفاق بزرگ بعدی در روابط عمومی ها
واقعیت مجازی – اتفاق بزرگ بعدی در روابط عمومی ها
Valerie Motis, Vice President, PPR Worldwide
«ترجمه و تالیف»
گستره واقعیت مجازی فرصت های بی نظیری را برای متخصصان روابط عمومی فراهم خواهد کرد که خلاقانه به ارزش آفرینی برای سازمان خود بپردازند. فراتر رفتن از زمان و فضا (فاصله) خاصیت واقعیت مجازی است که با ایجاد تجربه از سطحی از واقعیت و هیجان به تعامل احساسی عمیق تر با ذینفعان منتهی می شود و آنها را مجاب خواهد کرد که ایجاد تغییر در بازار رقابتی در صنعت روابط عمومی را بپذیرند.
واقعیت مجازی چگونه صنعت روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟